teamspirit

Nieuws & aankondigingen van het Bestuur

BerichtGeplaatst: di 25 mei 2010, 18:14
hallo fietsvrienden,

t is toch spijtig we hebben nu een prachtige webside en toch maakt er praktisch niemand gebruik van, dit kan alleen maar getuigen dat er geen al te grote groepsfeer is in onze club. Dit is ook te merken na iedere rit, niemand komt nog mee iets drinken. Er zijn ongeveer 80 leden en als er vijf meekomen na de rit is het een groot succes. Met spijt in het hart merk ik iedere week hoe de ploeg de dieperik ingaat. DOE ER IETS AAN IEDEREEN

PS / tocht bedankt edwin voor de prachtige realisatie

groetjes erwin
Beheerder

BerichtGeplaatst: di 25 mei 2010, 20:45
Erwin,

Bedankt voor 't mooie compliment, ik ben blij dat je de site leuk vindt. :D
Wat jouw andere opmerking betreft, ja toen ik het forum in leven riep, dacht ik inderdaad ook meer activiteit te mogen zien.
Maar ja, toen besefte ik wel dat niet iedereen zich met computers bezig houd, maar dat fenomeen blijkt nu toch dieper te zitten.
Laat ons hopen dat de zomer meer vreugde en solidariteit met zich meebrengt voor iedereen. ;)

Groeten,

Edwin
Have no fear, the Webmaster is here!

BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010, 21:54
Hey Erwin, niet iedereen vind het een 'must' om na het fietsen nog een glaasje te drinken. Je bent hopelijk nooit alleen. Geniet van wie er bij wil zijn; en 't is inderdaad altijd supergezellig. Ook vandaag, 3 uurtjes gefietst, prachtig weer, mooi tempo, iedereen welgezind, praatjes links en rechts, .... Doch hou rekening met andere prioriteiten van andere leden. Met een beperkte groep richting Armenonville. Hoeft geen uren te duren. Even afsluiten met een glaasje maakt het af. Ik moet je vandaag gelijk geven. Groetjes, Sabine.

Keer terug naar Bestuur DouchyTeam