klassement

Alles wat je maar kwijt wilt over de ritten die gereden worden

BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2010, 18:12
wat doet diene jasper sels nog altijd boven aan het klassement, of gaan we de rennens ook nu al doen deelnemen aan het klassement. En trouwens het is toch al jaren zo dat het aantal ritten de stand bepaalde en niet de kilometers, dit betuigd van weinig respect voor onze dubbele kampioen en trouw lid walter pyck.

BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2010, 19:16
Edwin,
in het begin heb ik dit gevraagd aan johan of van mij de ritten ook mee tellen. Zo werd mij mee gedeeld van wel. Maar inderdaad hoor ik nu niet bovenaan het klassement want ik heb rit(ten) minder dan Walter.
En aub, heb ook een beetje respect voor de renners.. (diene) ;)
Beheerder

BerichtGeplaatst: zo 18 jul 2010, 22:49
Jasper schreef:Edwin,
in het begin heb ik dit gevraagd aan johan of van mij de ritten ook mee tellen. Zo werd mij mee gedeeld van wel. Maar inderdaad hoor ik nu niet bovenaan het klassement want ik heb rit(ten) minder dan Walter.
En aub, heb ook een beetje respect voor de renners.. (diene) ;)

Sorry voor 't misverstand, maar iemand had mij verteld dat de definitie van 'ClubKampioen' diegene is die het meest aantal kilometers heeft en ook de meest aantal ritten. (persoonlijk had ik dat niet zo goed begrepen)

Geen nood jongens, ondertussen heb ik de 'formule' aangepast als volgt:

ClubKapioen = Diegene die de meeste ritten op zijn naam heeft staan.
    KilometerVreter = Diegene die de meeste kilometers heeft gereden.

Is het zo goed?? :roll:

Ps: Voor alle duidelijkheid, ik vul die lijsten niet in. Ik voorzie alleen het mechanisme zodat een bevoegd persoon deze taak op zich neemt.
Dus als er fouten in zitten, gelieve mij dan rechtstreeks een mailtje te sturen aub want het was per toeval dat ik dit stukje forum las.

Groeten,

Edwin
support@douchyteam.be
Have no fear, the Webmaster is here!

BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2010, 18:55
bedankt edwin mo just is just

BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 19:21
Het is reeds jaren zo dat een renner van het douchy team, die in de kledij van het douchy team een wedstrijd rijdt, ook de rit van die dag krijgt. Jasper is veel aanwezig op de ritten van de club en rijdt ook wedstrijden. zijn plaats heeft hij zeker verdiend ! Het is juist dat de clubcampioen de man met de meeste ritten is, ik zal de webmaster vragen om dit aan te passen.
Er geld slechts één rit per dag, jasper rijdt op woensdag meestal 2 x, maar we rekenen voor iedereen die in eenzelfde klassement 2 x rijdt slechts de rit met de meeste km. We hadden reeds wat kritiek gehoord in het bestuur en hebben nu reeds beslist dat we ( doordat er een renner in de top drie staat ?!, we zijn toch grote mensen ) 4 prijzen gaan uitdelen en dat de er dus zeker een clubcampioen zal zijn binnen de wielertoeristen. Wat kunnen we meer doen ?

BerichtGeplaatst: di 10 aug 2010, 21:46
dit is toch logisch we zijn een wielertoeristenploeg en geen elite zonder contractploeg, er zou daar zelfs geen discussie over moeten zijn

Keer terug naar Ritten